Politica de Ramburs

In cazul comenzilor deja livrate catre client, banii se vor rambursa urmand urmatorii pasi:

1. CLIENTUL va completa un email la adresa office@marzo.ro unde se specifica NUMELE, MOTIVUL RETURULUI si PRODUSUL ACHIZITIONAT.

2. Societatea va contacta pe email clientul dupa primirea cererii de retur, pentru a-I oferi detaliile legate de returnare, precum si pentru a confirma RETURUL (adresa de expeditie, etc).

3. Clientul va returna catre Societate produsul primit in ambalajul original (costurile de retur sunt suportate de catre Client, asa cum reiese si din "Termeni si Conditii"). ATENTIE !!!

2. Dupa primirea coletului, Societatea va rambursa in maxim 14 zile suma platita de catre CLIENT pentru produse dupa cum urmeaza: *

Daca plata a fost facuta online cu cardul- banii se vor returna direct in contul aferent cardului cu care a fost efectuata initial plata pe site *

Daca plata a fost facuta prin OP bancar- banii se vor returna in acelasi cont din care Clientul a platit Comanda catre Societate *

Daca plata a fost facuta ramburs - banii se vor returna intr-un cont bancar indicat de catre client (indicarea se face sub forma scrisa, pe mail).